Ціни для кінцевих споживачів!

Оптові ціни доступні для Рекламних Агентств після реєстрації

Друк на паперових пакетах

Паперові пакети з логотипом — це рекламна упаковка вашого товару, послуги, бізнесу. Додаткова реклама не буде зайвою, і дозволить, навіть незалежно від того, що лежить у пакеті, забезпечити візуальну рекламу назви компанії, логотипу, контактів та іншої необхідної інформації.

Переваги паперових пакетів

  • "Зелений" матеріал. Його біо-екологічність..
  • Презентабельний зовнішній вигляд. Абсолютний тренд на сьогоднішній день.
  • Міцність матеріалу. Пакети з посиленими ручками набагато міцніше поліетиленових пакетів такого ж обсягу.
  • Гігроскопічність. Продукція що у паперовому пакеті не відволожується, т.к. пакет поглинає вологу.
  • Повітропроникність. Матеріал пакету забезпечує природний повітрообмін товару і навколишнього середовища, що знаходиться в пакеті..
  • Відносна простота утилізації.
  • Можливість нанесення рекламної інформації, і навіть її індивідуалізація.

Переваги друку паперових пакетів

  • Потужний рекламний інструмент.
  • Можливість використання різних видів друку для максимальної індивідуалізації реклами.
  • Велика площа нанесення реклами, яка через відносну жорсткість паперового пакету не спотворюється при його використанні.

Пропонуємо виготовлення паперових пакетів із логотипом

Бумажный пакет

Білі пакети з крафтового паперу

Пакети стандартизованих розмірів. Нанесення рекламної інформації методом шовкотрафаретного друку або прямого друку.

Бумажный пакет

Бурі пакети з крафтового паперу

Пакети стандартизованих розмірів. Нанесення рекламної інформації методом шовкотрафаретного друку або прямого друку.

Бумажный пакет

Пакети з різних кольорів крафт паперу.

Колір підбирається під вимогу клієнта. Нанесення рекламної інформації методом шовкотрафаретного друку або прямого друку.

Бумажный пакет

Іміджеві пакети

Пакети з спеціальних (дизайнерських) сортів паперу з можливістю використання нестандартних ручок. Різноманітність кольорів та якості паперу, а також матеріалу та кольору ручок, різні методи нанесення рекламної інформації (наприклад, тиснення, ламінація, флексодрук).

Приклади робіт

Вартість друку на паперових пакетах

Ціна на паперові пакети залежить від:

  • розміру пакета та його технологічного вигляду;
  • типу та товщини паперу;
  • необхідної кількості паперових пакетів;
  • типу нанесення;
  • кількості кольорів нанесення;
  • кількості місць нанесення на пакеті.

Друк на паперових пакетах на замовлення

Любителі екологічних трендів буквально обожнюють паперові пакети, а з логотипом така упаковка стає більш яскравою, адресною, тематично аргументованою.

Оригінальний орнамент надасть сумці ноток ексклюзивності. Чудовий варіант для оформлення подарунка! Рекламний слоган чи логотип миттєво перетворює паперовий пакет на унікальний маркетинговий продукт — це вже не просто стандартна упаковка для канцелярії, сувенірів, книг чи парфумерної продукції, а цікава інтерпретація вашого бренду.

Не сумнівайтеся, якість пакету (а також і креативність ваших маркетологів) буде гідно оцінена споживачем. «Майкою» із пластику сьогодні мало кого можна здивувати, а майбутнє ринку ексклюзивних пакувальних матеріалів – за крафтовими пакетами з паперу з брендуванням!

Виготовленням паперових пакетів із подальшим нанесенням друку займається українська компанія Uson. Численні відгуки клієнтів підтверджують якість арт-продукції. Фірма пропонує крафтові пакети з простого або ламінованого паперу:

  • картинками;
  • фоновими зображеннями;
  • словами;
  • логотипом.

Варіант дизайну, колір, розмір (висота-ширина-глибина) паперового пакета з логотипом або іншим зображенням визначає замовник. Наші фахівці готові допомогти з макетом та підкажуть, як зробити пакети оригінальнішими.

Фірмова упаковка може бути нейтральною або тематичною. Сюжетні зображення, орнаменти, картинки імпонують глянсовим, паперовим пакетам подарункового типу, що ламінують. Упаковка з логотипом або текстовим повідомленням використовується для популяризації бренду, магазину, конкретного товару, фестивалю, акції, виставки.

Атмосферним стане друк на паперових пакетах фото та колажів. На замовлення готові виготовити серію паперових сумок, які стануть частиною подарунка колегам, діловим партнерам, однокурсникам. Ми підберемо щільність упаковки з урахуванням обсягів та ваги предметів, які ви вирішите упакувати.

Ціна паперового пакета з логотипом залежить не лише від якості (щільності) паперу, розмірів, матеріалу ручок (папір, текстиль), а й різновиду друку.

Друк на паперових пакетах може бути:

  • офсетний - найбільш бюджетний варіант, який підходить для брендування великої партії екземплярів (понад 500 в одному тиражі);
  • Шовкографічний - підходить для упаковки преміум-сегменту. В основі технології лежить трафаретний друк, який відрізняється чіткістю, текстурністю. Типи зображень: монохромні;повнокольорові.
  • Вибіркове УФ-лакування - елітний вид друку, що передбачає лакування поліграфічної продукції в конкретних місцях. Ефект глянцю є фрагментарно, за рахунок чого дизайн пакета набуває ноток ексклюзивності;
  • у вигляді тиснення — елітний вид друку на паперових пакетах, популярний не лише у Києві. Картинка виходить внаслідок видавлювання силуетів на папері. Використовується як самостійний або додатковий вид друку.

Як замовити пакет із логотипом?

  1. Надіслати запит на прорахунок друку через форму замовлення.
  2. Зателефонувати +38 (050) 425-22-00, +38 (067) 513-68-28.
  3. Написати запит на e-mail: usontd@ukr.net.

Надішліть нам запит і ми прорахуємо вартість друку


Захист від автоматичних повідомлень
Введіть слово на зображенні*

Чому вигідно зробити замовлення у нас

  • Підтримка Консультування з розробки та індивідуалізації дизайну реклами на пакетах
  • Друк Наявність власних друкованих потужностей з можливістю замовлення різних тиражів (великих і малих)
  • Клієнтоорієнтованість Максимальна клієнтоорієнтованість — гнучкий підхід до вимог і потреб клієнтів
  • Оперативність Оперативність виготовлення замовлення
  • Якість Якість друку
  • Доставка «Комфортна доставка» - враховуємо потреби клієнта до вибору перевізника і часу відправки готової продукції