Ціни для кінцевих споживачів!

Оптові ціни доступні для Рекламних Агентств після реєстрації

Деколь

Деколь, або «спосіб деколірування» - це метод нанесення зображення на різні вироби, при якому зображення спочатку наноситься на паперову основу (гумований папір) методом шовкотрафаретного друку, а потім переноситься з паперової основи на виріб вручну (т.з в. метод перекладної картинки ») і закріплюється шляхом випалу або лакування поверхні.

В зависимости от метода закрепления и температуры обжига, деколь может быть низкотемпературной ("холодная деколь"), высокотемпературной ("горячая деколь").

Високотемпературна деколь (гаряча деколь) - найчастіше застосування для брендування виробів із кераміки, скла, фарфору та фаянсу. Наприклад, кружки, чашки, склянки, різні тарілки, чайні та кавові набори, чарки та фужери та ін. Ця деколь передбачає нанесення зображення спеціальними неорганічними фарбами з подальшим випалом від 500 до 800 градусів за Цельсієм залежно від виробу. Під час випалу фарба впікається в поверхневий шар виробу (частіше це т.зв. глазур), утворюючи однорідну тверду масу з необмеженим терміном використання. Деколь можна наносити не лише на рівні поверхні. Допускається нанесення на криволінійні поверхні. Технологія «гарячої деколи» дуже надійна, картинки та написи тримаються на посуді довгі роки, вони здатні витримати механічні, теплові та хімічні дії, а також миття в посудомийній машині.

Низькотемпературна деколь (холодна деколь) використовується для нанесення на посуд та вироби з металу та пластику (наприклад, термокухлі та термоси, пластиковий посуд). Холодна деколь менш довговічна, тому після перенесення зображення на виріб він покривається спеціальним лаком. Такий спосіб зручний для виробів, які не можна піддавати високотемпературному випалу. Холодна деколь передбачає друк фарбами на основі органічних компонентів, що закріплюється лаком або наступною термообробкою (при необхідності) за невисокої температури від 150 до 200 градусів за Цельсієм.

Основні етапи брендування методом деколь::

  • адаптація зображення під технологічні особливості деколи (гаряча/холодна)
  • кольороподіл зображення та виготовлення фото-плівок
  • виготовлення друкованих форм
  • підбір кольорів та друк зображення способом трафаретного друку
  • сушка
  • перенесення деколи на поверхню виробу
  • випалення або закріплення лаком

Перед виготовленням усієї партії бажано виготовити пробний зразок. У процесі виготовлення зразка підбираються фарби, налагоджується технологічний процес, підбирається температурний режим.

Для розрахунку іноді потрібні такі параметри:

  • тираж
  • барвистість логотипу
  • площа запечатки
  • матеріал (скло, кераміка, пластик і т.д.)
  • колір матеріалу

Тираж 1 колір 2 кольори 3 кольори 4 кольори
    50 шт     35,3     42,5     49,4     55,2
    100 шт     23,95     28,04     31,85     35,02
    200 шт     18,52     21,25     23,76     25,81
    300 шт     16,68     18,99     21,10     22,80
    400 шт     15,71     17,81     19,72     21,25
    500 шт     15,13     17,12     18,93     20,28
    750 шт     14,26     16,13     17,75     19,01
    1000 шт     13,87     15,54     17,16     18,34
    2000 шт     13,09     14,66     16,17     17,27
    5000 шт     12,41     13,97     15,38     16,49

(ціни вказані за 1 нанесення у гривнях).

  • Якщо зображення на всю чашку, то до вартості потрібно додати +45%.

  • Якщо друк на кольоровій чашці або скляній, потрібно додавати додатковий колір.

  • ЦІНИ ДІЙСНІ ПРИ СТАНДАРТНИХ ТЕРМІНАХ. 50 - 100ШТ - 7р.днів

  • ЯКЩО НЕОБХІДНО НАДРУКУВАТИ ТЕРМІНОВО, ТО ДО ЦІНИ СЛІД ПРИДБАТИ + 20%